Virtuální osobní asistent/ka

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah pracovní smlouva (hpp), práce na živnostenský list (osvč)
Lokalita Dlouhá 199/32, Litoměřice, 412 01
Firma Channel Partners Holding, s.r.o.
Kategorie Administrativa, zákaznický servis, Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Telefonní operátor / operátorka
Min. vzdělání Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyk. znalosti Český jazyk (Expert C2), Anglický jazyk (Pokročilý B2)

O nás

Jste zodpovědní, chápete souvislosti a láká vás práce osobního asistenta/asistentky? Přidejte se k našemu týmu virtuálních osobních asistentů a asistentek v Litoměřicích.

Našim klientům poskytujeme vzdálenou podporu nejen v jejich podnikání, ale i v osobním životě. Zabýváme se jejich přesměrovanými hovory a hovory jejich zákazníků, zpracováváme emaily, zadáváme informace do klientských systémů, provádíme rešerše a objednáváme knihy či květiny. Snažíme se našim klientům usnadnit život v mnoha oblastech.

Klienti díky tomu získávají svého virtuálního parťáka a mohou se věnovat kreativním činnostem. V dnešní moderní době je využívání služeb virtuálních asistentů stále populárnější a žádanější, a protože jsme žádáni, náš tým musí růst!

Co najdeš u nás?

  • skvělý kolektiv, který se rád směje a život bere zodpovědně, ale s humorem
  • různorodou a rozmanitou práci, která stále přináší rozvoj a nové výzvy
  • komunikace s klienty probíhá v největší míře přes telefon, díky tomu můžeš být virtuálně kdekoliv a to z jedné kanceláře
  • 8-mi hodinovou pracovní dobu od pondělí do pátku, jeden zkrácený den
  • týden dovolené navíc, sickdays, dog friendly office
  • vzdělávací akademii osobního i profesního růstu s širokým množstvím témat
  • příležitost kariérního růstu ve vedení kanceláře asistentek jako jejich team leader
  • plně vybavené pracovní místo v naší kanceláři v Litoměřicích.
  • po zaškolení možnost homeoffice nebo práce na dálku
  • tým lidí, který tě podpoří a vedení, které tě pobaví
  • rádi se při práci i bavíme, samozřejmostí jsou společné firemní akce - pravidelné měsíční porady, letní teambuilding, vánoční večírky, filmové večery, snídaně s vedením a další

Naše představa o ideálním virtuálním asistentovi / asistentce

  • má skvělé komunikační schopnosti a příjemné vystupování
  • praxe v administrativní oblasti jako asistent/ka, recepční nebo třeba v oblasti zákaznického servisu
  • má dobrou znalost práce na PC (psaní všemi deseti, MS Office, schopnost udělat výstřižek obrazovky, práce s google diskem, vyhledávání na internetu)
  • velmi dobře zná český jazyk a gramatiku
  • proaktivní přístup, smysl pro detail a multitasking, tedy schopnost umět řešit více věcí najednou
  • pečlivost, samostatnost, organizační schopnosti a týmová spolupráce
  • pozitivní přístup, otevřenost a vlastní iniciativa
  • smysl pro zodpovědnost a použití „selského“ rozumu
  • anglický jazyk na pokročilé úrovni – komunikativní
  • odolnost ve stresových situacích
  • rád/a pracuje v kooperaci s ostatními, jsme tým a často pracujeme na úkolu společně

 

Těšíme se na tvůj životopis a schůzku.
Osobní asistentky :)

Benefity

  • Práce z domova Práce z domova
  • Dovolená navíc Dovolená navíc
  • Sickdays Sickdays
  • Kariérní růst Kariérní růst
  • Firemní akce Firemní akce
  • Pružná pracovní doba Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...) Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Zaměstnanecké akcie Zaměstnanecké akcie
  • Slevy na firemní zboží Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti Občerstvení na pracovišti
  • Dog-friendly office Dog-friendly office
Zobrazit výpis pracovních nabídek

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Novinářské syndikáty a asociace - na koho se obrátit při sdílení pracovních témat

Novinářské syndikáty a asociace - na koho se obrátit při sdílení pracovních témat

Pokud potřebujete sdílet pracovní témata s veřejností, jako jsou zajímavá data nebo stížnosti na bezpráví, je dobré mít kontakty na přední profesní novinářské organizace. Ty vám mohou pomoci získat pozornost pro vaše záležitosti. V našem článku představujeme pět nejúčinnějších organizací, se kterými se vyplatí navázat spolupráci.

Na co máte nárok při pracovním úrazu

Na co máte nárok při pracovním úrazu

Nahlásili jste pracovní úraz, zaměstnavatel potvrdil, že se o pracovní úraz jedná, s lékařem jste vyplnili potřebné dokumenty pro pojišťovnu. Víte, na co všechno máte nárok? Kdy zaměstnavatel nemusí odškodné vyplatit, nebo vyplatí jen část?

Vše, co potřebujete vědět o cestovních náhradách

Vše, co potřebujete vědět o cestovních náhradách

Na služební cestu se většina z nás těší. Můžete si i hezky přivydělat díky cestovním náhradám, neboli dietám. Na co všechno máte nárok? Jaké jsou vaše povinnosti na služební cestě? Kdy můžete služební cestu odmítnout? Zodpovíme v našem článku.

Agenturní zaměstnávání a dočasné přidělení

Agenturní zaměstnávání a dočasné přidělení

Ukážeme vám hlavní rozdíl mezi agenturním zaměstnáváním, které je za úplatu, a dočasným přidělením zaměstnance k jinému zaměstnavateli - zapůjčení zaměstnance. Podíváme se na to, jak zákoník práce řeší agenturní zaměstnávání i dočasné přidělení a na co si dát pozor.

Jak napsat životopis, vzor v češtině a angličtině

Jak napsat životopis, vzor v češtině a angličtině

Než odpovíte na inzerát ve své vysněné společnosti, je třeba mít připravený strukturovaný profesní životopis, který zaujme a sdělí vše potřebné. Pojďme si říci, jak správně napsat životopis, co napsat do životopisu. Poradíme, jaká je správná struktura životopisu. Společně si připravíme strukturovaný profesní životopis v češtině a angličtině a odpovíme na otázky, zda je nutné přidávat fotografii, zda máte koníčky a zájmy v životopise uvádět a mnohé další.

Zaměstnávání osob se zdravotním postižením

Zaměstnávání osob se zdravotním postižením

Zaměstnávání osob se zdravotním postižením je důležité nejen pro sociální společnost, ale i pro vaši firmu. Ukážeme vám i jiné než jen finanční výhody. Pokud nemůžete osoby se zdravotním postižením zaměstnávat, představíme vám možnosti, jaké máte, abyste nemuseli odvádět částky do státního rozpočtu. Ukážeme vám, jaké jsou klíčové výhody zaměstnávání lidí s postižením. Abyste měli všechny informace, připojíme i nejčastější chyby zaměstnavatelů při zaměstnávání postižených, a rady, jak se těmto chybám vyhnout.

Co dělat, když vám zaměstnavatel nezaplatil

Co dělat, když vám zaměstnavatel nezaplatil

Poradíme vám, co dělat, když zaměstnavatel neplatí mzdu a co dělat, když zaměstnavatel neplatí sociální a zdravotní pojištění. Nevyplacená nemocenská? I s tím vám poradíme. Dozvíte se také, jak správně podat stížnost na zaměstnavatele.

Hledáte práci v zahraničí? Zodpovíme vaše otázky

Hledáte práci v zahraničí? Zodpovíme vaše otázky

Práce v zahraničí je velkou výzvou, s námi vše zvládnete hladce. Rozhodli jste se odjet do zahraničí na zkušenou - získat zahraniční pracovní zkušenost, která v životopise bude moc dobře vypadat, zlepšit své jazykové znalosti, rozvíjet své schopnosti, poznat nová místa a nové přátele, porozumět nové kultuře? Ať je již vaše motivace jakákoliv, nepřehlédněte nabídky práce, které pro vás v zahraničí máme. Aby vše proběhlo hladce, přinášíme vám odpovědi na vaše otázky, jak si najít práci v zahraničí, a to i bez znalosti jazyka, jak najít práci v zahraničí s ubytováním, jak najít práci v zahraničí pro páry a mnohem více. Nabídka práce v zahraničí je pro vás připravena na našich stránkách.

Top 20 ATS systémů, které hýbou HR

Top 20 ATS systémů, které hýbou HR

Systémů pro podporu náborů, takzvaných ATS (anglická zkratka “Applicant Tracking System”), či jim podobných, najdete na současném trhu nepřeberné množství. Všechny tyto softwary spojuje společný cíl - vylepšit administrativní a náborové procesy ve firmách tak, aby byly rychlé, efektivní a ušetřily personalistům čas. Jak vybrat ten, který bude nejvíce vyhovovat požadavkům vaší firmy vám v tomto článku sice neporadíme, ale najdete v něm praktický přehled nejznámějších náborových aplikací či softwarů, který aktuálně trh nabízí.

administrativní AJ akce asistent asistentky český činnost den email Google IT kancelář komunikace Luže místo Most možnost nové odpovědnost Office pečlivost podnik podnikání práce pracovní pracovní místo praxe rozvoj růst samostatnost SOU spolupráce stres školení teambuilding telefon týden týden dovolené navíc vedení znalost životopis anglický anglický jazyk daně dobro dovolené film firemní informace jazyk kariérní kolektiv komunikační kreativní měsíční navíc oblast oblasti odpovědní organizační schopnost organizační schopnosti osobní Ostatní PC PR profesní příjemné příležitost přístup rok servis schopnost schopnosti sickday stav systém tým úkol večírky zákazník
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena